Popis služby:
Služba ON
LINE ZÁKAZNICKÁ PODPORA je určena výhradně pro klienty společnosti Softech (dále
jen klient), kteří jsou registrováni v systému elektronické podpory.
Každý registrovaný klient se identifikuje svým identifikačním číslem (IČO) a
heslem. Pokud jste klientem společnosti Softech a nemáte přiděleno přístupové
heslo, vyžádejte si heslo
emailem u správce aplikace. Po ověření autentičnosti žadatele budou
přístupové parametry zaslány dohodnutou formou a cestou (faxem apod.)
Účel a
využití služby
Usnadnit
způsob zadávání požadavků klientů :
-
na
servisní zásah,
-
úpravy
internetových stránek,
-
zakládání a rušení emailových schránek,
-
přesměrování emailových schránek,
-
zakládání nových domén,
-
změny
přístupů ke správě webových prostorů,
-
řešení
dotazů ohledně informačních systémů,
-
požadavku
na expresní servisní zásah
-
řešení
ostatních problémů, chyb a změn
Systém je
tedy určen pro všechny typy požadavků, kromě těch případů, kdy nemá klient
k dispozici internetovou konektivitu (problém s připojením k internetu). V tom
případě pro komunikaci slouží jiný dostupný komunikační prostředek.
Postup při využití služby
elektronické podpory zákazníků
-
Klient se přihlásí svým IČ
(dříve IČO) a heslem.
-
Klient zadá emailovou adresu,
která bude použita pro komunikaci v dané věci (pro každé zadání/věc může
sloužit jiná emailová adresa klienta). Dále klient vyplní předmět zadání,
který co nejlépe vystihuje podstatu zadání/problému/oznámení a případně
vyplní podrobnější specifikaci zadání v délce max.8000 znaků. Poté potvrdí
tlačítkem své zadání a tím ho odešle do systému elektronické podpory.
-
Odeslané zadání dostává
automaticky přiděleno pořadové číslo, kterým je možné se na něj v budoucnu
odkazovat.
-
O uložení požadavku je klient
obratem informováni potvrzující zprávou, zaslanou na jím uvedenou emailovou
adresu.
-
K požadavku/případu je možno
poslat libovolné přílohy přílohy (soubory, obrázky, dokumenty v elektronické
podobě). Zaslání příloh klient provede odpovědí na emailovou potvrzující
zprávu a připojením potřebných příloh.
-
Po přidělení požadavku
konkrétnímu pracovníkovi je klient kontaktován za účelem případného
upřesnění zadání a provedení jeho vyřešení. Rovněž je v tomto okamžiku
dohodnuta případná cena za provedenou práci a časový termín.
Veškerá komunikace probíhá
elektronickou (a tedy písemnou) formou, která umožňuje zdokumentování každého
řešeného případu (případné další důležité přílohy v jiné - např.papírové -
podobě jsou přikládány k dokumentaci).
|